Amedeo

Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών & Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη

Ακολουθήστε μας

Search

Νέα
  -  Νέα

της Λαμπρινής Καρακούρτη-Ορφανοπούλου H ανατολή του 20ού αιώνα βρήκε τους Έλληνες καλλιτέχνες να αποδεσμεύονται από τον ακαδημαϊκό νατουραλισμό και να προχωρούν σε πιο υποκειμενικές αποδόσεις της ανθρώπινης μορφής, εγκαταλείποντας την προοπτική και αναγνωρίζοντας τη δισδιάστατη πραγματικότητα της ζωγραφικής επιφάνειας. Η ανανέωση αυτή έχει την αφετηρία της στον 19ο αιώνα και συγκεκριμένα στο κίνημα του Ιμπρεσιονισμού και στο δίδαγμα του Πωλ Σεζάν (1839-1906), του κατεξοχήν

Το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη, διοργανώνει ερασιτεχνικό φεστιβάλ jazz μουσικής. Το φεστιβάλ θα λάβει χώρα σε δύο μέρη στο αμφιθέατρο και τους χώρους του Ιδρύματος τις παρακάτω ημερομηνίες: 22 & 23 Μαΐου @21:00 (East and West Coast Jazz) 29 & 30 Μαΐου @21:00 (Progressive Jazz) Όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει παρακαλείται να αποστείλει ηλεκτρονικά βιογραφικό και συνδέσμους οπτικοακουστικού υλικού, έως τις

Αφιέρωμα στο καινοτόμο πρόγραμμα Art UK Sculpture, το οποίο πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2019. Στο πρόγραμμα συμμετείχε η υπεύθυνη των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Θεοχαράκη, Ειρήνη Αλεξανδράκη. Οι εκπρόσωποι συμμετείχαν σε συζητήσεις με την ομάδα μάθησης Art UK και σχεδίασαν τις δικές τους δραστηριότητες Masterpieces in Schools. Μέσα από αυτή την ευρεία ανταλλαγή εμπειριών και με τη συνένωση δυνάμεων, πραγματώνεται, για ακόμα μια

(συνέχεια) Ο ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Ορόσημο για την περίοδο του Μεσοπολέμου στην Ευρώπη αποτελεί η υπογραφή της Συνθήκης των Βερσαλλιών τον Ιανουάριο του 1919. Το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου δημιούργησε ένα κλίμα ευφορίας, αισιοδοξίας και ελπίδας, που εξηγεί την επιστροφή στις κλασικές αξίες και στην αποκατάσταση της ακεραιότητας της ανθρώπινης μορφής. Ο ίδιος ο Πάμπλο Πικάσσο αναζητεί τώρα τα

Η ΚΡΙΣΗ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΜΟΡΦΗΣ Tα Κορίτσια της Αβινιόν, ο διάσημος πίνακας του Πάμπλο Πικάσσο, ζωγραφίζεται το 1907 και θεωρείται δίκαια ότι αποτελεί το έργο σταθμό, που εισάγει στην πρωτοποριακή τέχνη του 20ού αιώνα. Η πιο σημαίνουσα ανάμεσα στις ριζοσπαστικές καινοτομίες του πίνακα είναι το ρήγμα που επιφέρει στην μακραίωνη ελληνορωμαϊκή παράδοση, που είχε