Amedeo

Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών & Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη

Ακολουθήστε μας

Search

Νέα
  -  Νέα (Page 24)

Ανάγνωση της τραγικής ποίησης των δύο πρώτων Αθηναίων τραγωδών υπό το πρίσμα της πολιτικής θεωρίας. Θα εξεταστούν οι πολιτικές ιδέες που διατρέχουν το έργο τους, ιδιαίτερα η στάση τους απέναντι στην τυραννία, το δημοκρατικό πολίτευμα, την εκκοσμίκευση των αξιών. Η τραγωδία αποτελούσε το φιλολογικό είδος, το οποίο κατ’ εξοχήν εξέφρασε τον πολιτικό πολιτισμό της πόλης-κράτους, ειδικότερα της Αθηναϊκής δημοκρατίας. Οι αντινομίες και τα

Την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου και ώρα 20.00 στο Ίδρυμα Θεοχαράκη θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη συναυλία της Γυναικείας Χορωδίας του Ιδρύματος Θεοχαράκη. Προσκεκλημένη χορωδία αυτή τη φορά είναι η Γυναικεία Χορωδία OPUS FEMINA του ΚΕ.Π.Α.Π. Δήμου Κορινθίων σε διδασκαλία-διεύθυνση της Φάλιας Παπαγιαννοπούλου. Οι δύο χορωδίες θα ερμηνεύσουν Χριστουγεννιάτικες Μελωδίες από όλον τον κόσμο. ​ ​ Μουσική προετοιμασία, Μαέστρος: Κατερίνα Βασιλικού  Φωνητική Προετοιμασία: Νίνα Καλούτσα Πιάνο: Μιχάλης Χανός ​ Σας περιμένουμε όλους​​!​   ​Είσοδος ελεύθερη για το κοινό.

Η συνάντηση της ποίησης και της μουσικής μπορεί να είναι μαγική, γόνιμη, ερωτική. Χωρίς να χάνεται η αυτοτέλειά τους, η ένωσή τους παράγει ένα άλλο, πανάρχαιο είδος, το τραγούδι, που μέσα του ενυπάρχουν οι γονείς του. Με τη σειρά του αποκτά κι αυτό, κατ' εικόνα και καθ ̓ ομοίωση των δημιουργών του, τη δική του θέση στον κόσμο της τέχνης. Ο T. S. Eliot (1909-1962), ένας παγκόσμιος ποιητής (Nobel 1948), σε μιά συνάντηση με τον

Το Βυζάντιο ως συνέχεια της «αρχαιότητας» και ως μήτρα της ελληνικής οικουμένης. Η βυζαντινή κοσμόπολη ως ιδιαίτερος τύπος κράτους και ως ολοκλήρωμα του ελληνικού ανθρωποκεντρισμού. Το Βυζάντιο, η δυτική φεουδαλική απόσυρση και το ζήτημα της ιδιοκτησίας της «Ρώμης» ως διακύβευμα ηγεμονίας μεταξύ των Ελλήνων και της Εσπερίας. Το Βυζάντιο και η πολιτισμική ενοποίηση του ευρωπαϊκού χώρου. Η βυζαντινή οικουμένη ως η θεμέλια αιτία

Έργα των Mozart και Salieri. ‘Ισως το ανθρώπινο είδος στη βρεφική και νηπιακή του ηλικία να χρησιμοποίησε τα βότανα ως ιάματα, δεν άργησε, όμως, παράλληλα με την κοινωνικοποίηση του και την παράπλευρη αύξηση του φυσικού του ανταγωνισμού, να υιοθετήσει τη «σκοτεινή» τους δύναμη, ώστε να «διευθετήσει» σχέσεις ανταγωνισμού, ζηλοτυπίας, επικράτησης, ανταπόδοσης, αποτελεσματικά συνήθως και ατιμώρητα ίδιως, εφόσον ήταν μη ανιχνεύσιμα. Η χρυσή εποχή των θανατηφόρων ιαμάτων ήταν

Πού κατοικεί η τοπική μνήμη της ώχρας; Τι κάνει ανεξίτηλο το βαθύ μωβ του καλοκαιρινού ορίζοντα πίσω από τα απαλά βουνά της απέναντι όχθης; Πώς ορίζει κανείς το ασβεστώδες λευκό της παιδικής ηλικίας; Σε ποιό μυθικό οροπέδιο φύονται τα απαλά χορταράκια της γενέθλιας νεότητας και πώς ακριβώς αγκιστρώνεται στον καμβά το απαστράπτον εκείνο μπλε που κι ο ζωγράφος ο ίδιος μέσα του θέλει

Ο στοχαστικός λόγος του ποιητή γεμάτος ιστορικές μνήμες και έναν ιδιαίτερο αφηγηματικό λυρισμό, συνδυάζεται με τη μουσική του Αργύρη Κουνάδη («Σχέδια για ένα Καλοκαίρι») και του Γιώργου Κουρουπού («Δεκαέξι Χάικου», «Το φύλλο της λεύκας»).   Μάιρα Μηλολιδάκη τραγούδι Τίτος Γουβέλης πιάνο Ιουλίτα Ηλιοπούλου απαγγελία   Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017 - Η συναυλία αναβάλλεται για τις 16 Νοεμβρίου 2017   Εισιτήρια: 20, 15, 10 ευρώ Πληροφορίες-κρατήσεις: 2103611206

Του Τάκη Μαυρωτά Το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη, στο πλαίσιο των προσπαθειών, που από χρόνια καταβάλλει, για την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, οργανώνει την έκθεση «Όταν το φως χορεύει, μιλώ δίκαια. Ο Γιώργος Σεφέρης και η ποίησή του μέσα από τη ζωγραφική και τη φωτογραφία», ως φόρο τιμής στην προσφορά του μεγάλου πνευματικού ανθρώπου.